Pierwsza edycja programu „Hotel Paradise” była emitowana na antenie Siódemki od 24 lutego do 17 kwietnia i przyciągała przed telewizory średnio 704 tys widzów. Udział w grupie komercyjnej wynosił 7,72%. Reality-show cieszył się największą popularnością w grupie 25-29 – udział w tej grupie wynosił 14,1% i dawał stacji pozycję lidera. W porównaniu do wiosny 2019 „Hotel Paradise” podniósł wyniki oglądalności całego kanału o 21%.„Hotel Paradise” to niekwestionowany sukces Siódemki! Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników - w paśmie nadawania w grupie komercyjnej awansowaliśmy do wielkiej czwórki. Cieszy nas dotarcie do młodszego widza, pod kątem którego budowaliśmy tegoroczną strategię programową i umacnianie się naszej stałej widowni. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom fanów formatu przygotowaliśmy dla nich niespodzianki, już w najbliższy piątek o godzinie 20:00 odcinek specjalny „Hotelu Paradise” – mówi Kasia Mazurkiewicz, szefowa TVN7.
Zobacz także:
Hotel Paradise
Jak powstawał spot Siódemki?