Udział w rynku w grupie komercyjnej (16-49) wyniósł 5,01% co oznacza aż 27% wzrost oglądalności rok do roku. Pierwsze trzy miesiące 2020 roku to również najlepszy kwartał w historii kanału.
Wiosenna oferta programowa TVN7 przyciąga przed telewizory coraz większą widownię. To już kolejny rekord dla tego kanału. Poprzedni padł w marcu, który stacja zakończyła z najlepszą miesięczną oglądalnością od początku nadawania, osiągając 4,57% udziału w grupie komercyjnej.„Hotel Paradise” hitem oglądalności w Siódemce!
W kwietniu Siódemka znacząco poprawiła ten wynik i w grupie komercyjnej (16-49) zdobyła 5,01% udziału. To aż o 27% więcej niż w kwietniu 2019 roku. Stacja umocniła tym samym swoją 5 pozycję wśród najchętniej wybieranych kanałów. W weekendowym prime time uplasowała się natomiast na mocnym 3 miejscu, tuż za TVN oraz Polsatem z udziałem 8,72%.
Początek roku to również najlepszy kwartał w historii nadawania. W grupie komercyjnej (16-49) średni udział w rynku w pierwszych trzech miesiącach 2020 roku wyniósł 4,15%.
Zobacz także:
Hotel Paradise - Powrót z raju