Średnia widownia premierowych odcinków czwartego sezonu reality-show „Ślub od pierwszego wejrzenia”, wyemitowanych w okresie od 28 lutego do 22 maja 2020 roku wyniosła 988 tys. osób. Rynkowy udział Siódemki ukształtował się na poziomie 6,81 proc. w gronie wszystkich widzów, 10,52 proc. w grupie komercyjnej 16-49, 8,48 proc. w grupie 16-59 i 13,92 proc. wśród kobiet zamieszkałych w miastach pow. 100 tys. mieszkańców - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Najwięcej widzów przyciągnął czwarty odcinek programu. Śledziło go średnio 1,22 mln osób.Siódemka w paśmie nadawania „Ślubu od pierwszego wejrzenia” względem analogicznego okresu rok wcześniej zanotowała wzrost udziału o 160,2 proc. w grupie 4+, 151 proc. w grupie 16-49 i 260,8 proc. wśród kobiet zamieszkałych w miastach pow. 100 tys. mieszkańców.Ślub od pierwszego wejrzenia - opis programuSamotność, nieudane związki i burzliwe rozstania. Co zrobić, gdy intuicja zawodzi w wyborze tej jedynej osoby? Czy warto zaufać nauce i oddać swój los w ręce fachowców? Uczestnicy nowego programu „Ślub od pierwszego wejrzenia” zdecydowali się na ten krok. Idealnego partnera lub partnerki będą dla nich szukać eksperci. Ale jest jeden warunek – swoich wybranków będą mogli poznać dopiero na ślubnym kobiercu…