W tym czasie TVN7 aż 11 razy uplasowała się wśród kanałów BIG4, niejednokrotnie wyprzedzając TVP1 & TVP2, a także najbliższą konkurencję, osiągając rekordowy dzienny udział w grupie komercyjnej: 7,1% (11.04.2020), 6,9% (13.04.2020), 6,8% (4.04.2020). Tym samym średni SHR% w tej grupie wyniósł w kwietniu 5,1%, co przełożyło się na 27% wzrost rok do roku. TVP1 & TVP2 w tym okresie osiągnęły średni miesięczny SHR% na poziomie 5,6% oraz 5,9%. Wobec tego, Siódemka jako jeden z najchętniej wybieranych kanałów na polskim rynku telewizyjnym dołączyła do segmentu BIG5 i stała się bezpośrednią konkurencją dla TVP1 i TVP2.
Wysokie wyniki stacji były wynikiem precyzyjnie dobranej ramówki, skrojonej na potrzeby widza szukającego nowoczesnego i atrakcyjnego kontentu. „Hotel Paradise”, który okazał się największym hitem Siódemki osiągnął w kwietniu SHR% na poziomie 9,3% oraz AMR% równy 3,3% w grupie komercyjnej.
Szczególnym zainteresowaniem wśród widzów cieszył się „Ślub od pierwszego wejrzenia”, program emitowany w piątki wieczorem zanotował bardzo wysokie wyniki oglądalności premierowych odcinków, SHR% = 11,7% oraz AMR% = 3,9%.
„Zakochani po uszy”, autorski, romantyczny serial zdobył swoją wierną widownię, a jego wyniki w kwietniu utrzymywały się na stabilnym, wysokim poziomie: SHR% wyniósł 5,0%, zaś AMR% 1,6% w grupie komercyjnej.
Weekendowe pasmo filmowe o 20:00 to również jeden z filarów ramówki TVN7. Kwietniowa oferta filmowa zapewniła stacji w tym pasmie wyniki na poziomie 10,7% SHR% oraz 3,6% AMR% w grupie komercyjnej. Widzowie z tej grupy najchętniej oglądali serię o Harrym Potterze, a rekordowa emisja osiągnęła udział równy 14,4%, zaś AMR% 5,1% („Harry Potter i Książę Półkrwi”).
Dzięki tak skonstruowanej ofercie programowej, odpowiadającej na różne potrzeby widzów, począwszy od rozrywki, poprzez codzienny kontent serialowy, a skończywszy na znakomitej ofercie filmowej, Siódemka zaczęła rywalizować o uwagę widza z największymi stacjami w Polsce i na stałe zagościła wśród TOP 5 kanałów na rynku!